יום רביעי, 21 בנובמבר 2012

a gesture by Macabre Doll



"We can only see with eyes of flesh. We don’t see the real existence. I think our essence is not even human. We just become humans when we enter this body. For me, when the soul goes into the body, it goes to jail because we are enclosed in our body."
~Stéphane Paut

i fell in love with the music of Alcest somewhere around 2010
i perfectly identify with it, and the whole concept behind it
it remind me of things i  repressed during the time i grew up. i do some how feel that the author is writing his fascinating creation in my name as well
is was a matter of time i'll sew an Alcest inspired dresses

בכל עטיפות הדיסקים, צילומים שונים וגם בהופעות של אלססט הצבעים השולטים הם כחולים למינהם, אז הלכתי עם הכחול התורקיז והסגול בכל הכוח.
הבדים רכים ונעימים על הגוף, לנוחות יש דגש רציני מבחינתי.
the reasson you gonna see my short self and not a professional model as usual, is that the dresses are not for sale






התליון הגיע עם מארז המגניב  Le Secret   :)
השגתי אותו במטאל מרקט בוואקן 2011, לפני יציאת הדיסק האחרון שלהם. ולא היה קל למצוא אותו

התמונות ע"י יגאל עמר

ד"א, בזמן שכל ביצת הבלוגריות ואנשי האופנה ניסו להכנס לתצוגה של מוסקינו (הערה: כן הפוסט הזה חיכה לפחות שבועיים כטיוטה, אני מניחה שזה ברור לכולם למה) , אני חיפשתי נואשות אחר כרטיס לRoadBurn... לאחר מאמצים רבים מאוד אני שמחה להודיע שהכרטיס בידי!
סטפן (Neige) המאסטר מיינד מאחורי אלססט אחראי לכמה פרוייקטים מוזיקאלים ושותף ללא מעט הרכבים, יהיו לו באירוע 3 הופעות שונות
כמובן שהקולקציה תגיע איתי לאירוע, אני מקווה שהמחווה הפרטית שלי תתקבל יפה D:

see you at Road Burn~ :D

8 תגובות:

  1. שתי השמלות האחרונות כ"כ מדהימות, אני יושבת ומריירת כאן! עבודה מצוינת @!$#!@#

    השבמחק
  2. ממש אהבתי את השמלה הלפני אחרונה! כולן מהממות אבל זו אחת שאני רואה את עצמי לובשת.

    השבמחק
  3. הצילומים מאוד מאוד יפים וכנ"ל השמלות, במיוחד זו הראשונה!

    השבמחק
    תשובות
    1. טנקס :)
      כל אחת פה רואה את עצמה במשהו אחר, זה מעניין

      מחק