יום שני, 2 בינואר 2012

plus size modeling?

ברוכים השבים לבלוגי הצנוע לאחר הפסקה ארוכה נוספת
מקווה שחגגתם את בוא השנה החדשה כמו שצריך

אני ארצה לפתוח את השנה החדשה עם הצהרה ברורה
זה לא סוד שאימצתי מספר רב של ק"ג בשנתיים האחרונות. אחרי הסתכלות רבה על עצמי, התחלתי לראות משהו מאוד מעניין שלא ראיתי קודם, ולא זה לא היה היפופוטם (או כל חיה כבדה אחרת, פרשו)

תמונות ע"י יגאל עמר
איפור, סטיילינג, וכל השאר- אני






כמה עובדות על היצורים המיתולוגיים האלו שהן דוגמניות למידות גדולות, ולמה לא בטוחה שאצליח לקבל את הטייטל הנחשק
+  דוגמניות מלאות באות במגוון מידות, לרוב מתחיל מ40 עד 44 ובמקרים נדירים אפילו 46. בארץ לצערינו פרזנטוריות של חברות אופנה גדולה באות במידה 38. זו בושה שאני צריכה להסביר למישהו שאוהב "נשים מלאות כמו נועה תשבי", שמדובר בבחורה רזה לכל דבר.
+ דוגמניות מלאות צריכות להיות יותר גבוהות מדוגמניות רגילות (חיסרון, אני 1.63)
+ דוגמניות מלאות צריכות פרופורציות טובות, ולכן יותר טריקי למצוא אותן משום שאצל כל אשה השומן בגוף מתפזר אחרת.
+ באופן כללי דוגמניות מלאות צריכות להיות יותר. יותר להוכיח, יותר להשקיע, יותר אנרגיה


9 תגובות:

  1. great photos :) the hebrew is not working in your comments btw

    השבמחק
  2. אם אין עברית, נגיב בצ'רקסית!

    השבמחק
  3. קיוויתי ליותר ארוך :(
    אבל המון המון בהצלחה, אני מאמין שיש לך סיכוי מצויין- רק צריך להתמיד ולדחוף את עצמך 24/7.

    ד"א התמונה הזו יצאה מצויין גם כן:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=287236847995697&set=t.100001264697462&type=1&theater

    השבמחק
  4. לא יודעת... אני, שנעה רוב הזמן על 42-44 אבל עכשיו יותר לכיוון ה-46, 1.75 וזה לא עוזר לי במיוחד... :-/

    אבל תנסי. לא תפסידי כלום מלנסות.

    השבמחק
  5. אילן, כן בהחלט, אבל האיפור הופך את התמונה ללא מקצועית

    קיטי, שמעתי שניסית! איפה? איך? ממש מוזר שלא קיבלו אותך :/

    השבמחק
  6. את מהממת!!! אהבתי את התמונות ובעיקר את האחרונה.
    דווקא נראה לי שיש לך את הפרופורציות הנכונות, חזה וישבן עסיסיים ומותניים צרות(זונה!).

    מה שעצוב במדינה שלנו הוא שעד שמישהי במידה 44-46 מופיעה על המסכים או מתחילה לדגמן לרשת אופנה מלאה כלשהי, פתאום יורדת למידה 38.

    השבמחק
  7. בעיניי את מהממת.
    את לא מכירה אותי, אבל יצא לי לראות אותך כמה פעמים בארועים כלשהם ואהבתי מאד את הסטייל שלך.
    אני חושבת שהרבה בנות "שמנות" במושגים של היום- צריכות ללמוד ממך. אני יותר מדי רואה בנות שמזניחות את עצמן בגלל שהן לא שלמות עם מבנה הגוף שלהן.
    והאמת שעם כל הקסם והיופי בסגנון שלך, לא רואים שום דבר אחר...

    השבמחק
  8. דוגמניות
    פורום אמנים ומודליסטיות עירום:
    דוגמניות

    השבמחק