יום רביעי, 26 באוקטובר 2011

bloody red eyes

היום גבירותיי נעסוק בצלליות אדומות


מה יש בהן קודם כל?  זה יוצר מראה דרמתי אך לא רגיל. זה יכול ליצור גם מראה אלגנטי בשילוב עם צבע נוסף, ומראה חולני שאני אישית אוהבת אם זה לבד.
 זה ממש לא יפה לכל אחת!  לטעמי האישי למשל רצוי לוותר אם את לא בהירה. צללית אדומה זה פריט איפור שיש לו הרבה say, לא לשימוש אם אין לך תעוזה, או עניין בסרטי אימה יפנים.

(c) Mark ryden

אדום זה צבע יחסית נדיר בצלליות כי הפיגמנט שלו עלול להיות רעיל, לכן רוב החברות נמנעות מסיכונים מיותרים ופשוט מוותרות על התענוג של שיווק צללית אדומה. הסיכון הזה אגב מוסיף עוד משהו סופר מעניין לזכותה של הצללית, והיא לא סתם עוד צללית לא קונבנציונאלית כמו צהוב.



אני לא זוכרת אם קניתי את האדומה הראשונה שלי בגיל 18 או 19, אני זוכרת שקניתי אותה בבוטיק נוקס והיא שייכת לחברה manic panic,  היא נקראת vampire red
הגוון שלה הוא אדום נקי ובוהק והיא עמידה למדי, רק בשנה האחרונה התחלתי להשתמש בצלליות כמו שצריך אז השימוש העיקרי שלה בעבר היה פודרה מקבעת בפורים. מי שירצה לדעת למה יקבל מענה באופן פרטי (;
next!



round two- פלטת צלליות של קלייר'ס שקניתי השנה ביולי באחד הסניפים שלהם בהולנד
קלייר'ס טובים באקססוריז מושלמים ובצלליות בגוונים שלאף אחד אין ביצים לשווק. זו פלטה מצויינת במחיר מצחיק, זו כרגע הפלטת צלליות הזולה שנמצאת אצלי הכי בשימוש בשנה האחרונה, האדום שלה (מסומן בתמונה בסמיילי!) יותר עמוק ורך ואני הולכת איתו גם ביום יום אם מתחשק לי.  הקאץ' הוא שבצורה אופיינית לפלטה שכזו, האיכות לא בשמיים בכלל, אז הלכתי לחפש את התאומה שלה באחת חנויות האיפור האיכותי יותר.

במאק לא מצאתי את הגוון המדוייק אבל כן מצאתי אותו באיל מקיאג' שאגב גם להם יש אדום בוהק כמו הוומפייר רד השרלילתי
לאיל מקיאג' אין קטלוג מוצרים באינטרנט אלא רק תמונות של הפקות אופנה מה שאומר שאין תמונה נורמאלית של הצללית itself והם יכולים לקפוץ לי
לאדום המוצלח הזה קוראים sunset



 את הצללית של מאניק פאניק הנחתי עם אפליקטור רגיל ואת האיל מקיאג' עם מברשת של מאק מספר 239
אז מעבר לזה שגוון אחד רך ושני יותר כוחני ההנחה היא כזו שמעצימה את ההבדל


אילו השיער היה שחור... אבל הוא לא יהיה
 השרשרת המעלפת אגב נוצרה ע"י Devil's Jewels  

14 תגובות:

  1. פששש, שיחקת אותה עם הפוסט!
    אין ספק שבחרת תמונות מוצלחות, בתמונה הראשונה זה אפילו קצת מפתה.
    אבל לקרוא לזה מראה אלגנטי? לא ולא יקירתי...
    הפיגמנט של המאניק פאניק ממש מרשים!
    גם הנחת אותה ממש יפה (הייתי מטשטשת יותר) ואין ספק שהיא הולמת ומשלימה את הלוק שלך, כולל השרשרת, חבל"ז!

    השבמחק
  2. מי קרא לזה מראה אלגנטי? אפילו יחסתי את זה לסרטי gore אסייתים ;)
    פיגמנט שלה מטורף לגמרי! השניה קצת פחות מקשה על החיים
    תודה כפרות! D:

    השבמחק
  3. חחח, מה מי קרא לזה אלגנטי? את אולי, בשורה הראשונה?...P:
    יש לך עוד צלליות של החברה? הפיגמנט מרשים גם באחרות?

    השבמחק
  4. אלגנטי לא קלאסי, שייסה
    לדעתי ייתכן המקרה! זה עניין סובייקטיבי :)

    לא, שאר הצבעים שלהם קצת ליצניים מדי (חוץ מהשחור והצבעים הרגילים) אני מעדיפה אותם פחות זוהרים

    השבמחק
  5. same same, לא ולא!
    הכל כמובן ייתכן, מחכה להיתכנות כזו בעתיד...D:

    השבמחק
  6. מחילה על הכנות הלא מעודנת: בעיניי זה גובל בפרובוקטיבי. לא מתחבר לי ביום יום.

    השבמחק
  7. זה בסדר אפרת, זה לא מתאים לכולם
    מי שיתעמק עוד טיפה בבלוג יראה גם שאני לא מנסה להשתלב עם החברה הנורמטיבית יותר מדי (;

    השבמחק
  8. ממש אהבתי את התמונה הראשונה! יש לי שתי צלליות אדומות של אינגלוט שהן מדהימות בעיניי אבל אין לי מושג איך ליצור איתן מראה לביש...

    השבמחק
  9. היי שירי, איזה מראה את רוצה להשיג?

    השבמחק
  10. זה נראה טוב בעיקר על בנות שבאות מגניבות מהבית.
    בקשר להערה על בנות בהירות, אני יכולה להסכים באופן כללי, אבל יש לי חברה שהיא מעט שחומה והיא עושה עם צללית אדומה פלאים. כמו שאמרתי, זה תלוי בבחורה, מאוד.

    השבמחק
  11. לינור, I like it :)

    דנרה.... ;)..זהו הבנת...למרות שהתכוונתי ליותר רגוע אפילו..

    השבמחק
  12. Lewis- אני מסכימה, זה "פריט אופי" לגמרי
    אז לחברה שלך יש פשוט מזל והייתי שמחה לראות איך זה יוצא עליה :)

    מיפז- חן חן לך

    השבמחק
  13. לפני משהו כמו ארבע שנים, נחת עלי רצון מטורף לצללית אדומה - מצאתי שתיים, אחת מדהימה שעדיין משמשת אותי של מייק אפ פור אבר, כשהם עוד נמכרו בארץ, והשניה הייתה בסט קטנטן של שתי צלליות של קרליין - שחורה ואדומה והאיכות שלה הייתה טובה בצורה כ"כ מפתיעה, שאם הסט המסכנון שלי לא היה האחרון, הייתי קונה עוד אחד, שיהיה. אני מקווה שעוד מייצרים אותם ובמקרה כזה, אני לחלוטין צריכה ללכת לקנות כשאני אסע לבקר את ההורים בפעם הבאה - שם נמצאת חנות העודפים של קרליין :)

    זה נותן מראה ממש חולה, אבל מעניין, ואני לא מרגישה בנוח להסתובב ברחוב עם אדום בלי אייליינר, פשוט כי כבר כמה פעמים ניגשו אלי לשאול אם אני צריכה לשבת ואם הכל בסדר כי אני נראית לא טוב - וזה אף פעם לא הלוק שאת רוצה לשדר כשאת יוצאת מהבית :)

    (היה ממש כיף לראות אותך בשישי!)

    השבמחק
  14. אני חושבת שצללית אדומה יכול להיות פריט טוב בתיק איפור, צריך לדעת לשחק איתה

    השבמחק