יום שלישי, 28 ביוני 2011

מכירת מעצבות מהסרטים, סטודיו מהחלומות

קודם כל, למי שגר מתחת לאדמה ובטעות לא שמע, מיני שוק מעצבות הורס במיוחד מתקיים ביום שישי
ומי שלא מגיע, אני רודפת אחריו עם ג'ריקן של אציטון ומצית ♥
אנחנו מתארחות בחנות "בגדים מהקולנוע" של בתיה רוזנטל, יהיו שם-
♥ עיצובים צבעוניים ופסיכופטים של ליה מאריונט
♥ מחוכים וקולרים של Gozgi
♥ וכמובן שמלות דארק קז'ואל של Macabre Doll


כן, אפשר להדפיס ולגזור את הפלאייר, ולשחק עם זה כמו בובות נייר!
עוד שתי סיבות להגיע!
♥ שבוע מיד אחרי זה אני נוסעת ליורוטריפ, זו הזדמנות שווה  לרכוש משהו מהיצירות החדשות שלי
♥ הכניסה חינם


ועכשיו לחדשות האחרות
עד לפני חודש וחצי התגוררתי באותו חדר מאז גיל 17. הוא ורוד וקריפי וכשהתחלתי לעסוק בעיצוב אופנה הוא היה נראה כמו סיוט מעורבב של מסטיק עם נחלת בנימין ומוזיקה רועשת
עכשיו עברתי ברחבי הבית לחדר גדול בהרבה, וזה עושה את החיים יפים. כל כך יפים כי יש מחיצה באמצע, החדר בעצם מתחלק לחדר שינה וסטודיו תפירה, ואין מחטים על הרצפה
הסטודיו כרגע לא מושלם, הנה כמה תמונות של מה שהולך שם עכשיו ♥

שתי מכונות התפירה שלי כמובן, סיכות נעוצות בקיפוד ולא על הרצפה! זה הישג מרשים



שידה קטנה המכילה דברים קטנים וחשובים
 

הפינה המגניבה של שולחן הגזירה המאולתר עם בגד מוכן, בד כמעט מוכן, קלסר שבלונות ושידה מלאה בדים



גולת הכותרת- האטיקטים המגניבים של מקברה דול
במבט הראשון הכל נראה רגיל


ואז הופכים אותם, ורואים שאוסף המדבקות שלי מצא יעוד הולם
שימו לב לענן משמאל, הוא יודע שלא כדאי לשמור דברים בבטן

עדיין צריכה להכניס לסטודיו בובת דיגום, רצוי אחת מאלו



2 תגובות: