יום שני, 11 באפריל 2011

הייה שלום תיק יקר

כמה יקר? מחיר לא קטן בשביל סטוץ



קניתי אותך באוקטובר 2010, היית מאמם, תוצרת כחול-לבן, היית מבריק וגרפת מחמאות על ימין ועל שמאל
אך המעטה המבריק היה רק מסיכה לבעיות שהתחוללו בתוכך
לא עברו חודשיים והתחלת להפרם מבפנים, רציתי לעזור כל כך! שום חוט ומחט לא יכלו לפתור את מכאובי נפשיך
משכתי את יחסינו המורכבים עד שסופית שמת קץ לחייך בייסורים... בפבואר חזרתי לתיק הסמרטוטי הישן שלי שעלה רבע ממך ואין בו אפילו חור אחד.
הייה שלום, תיק יקר של לאסטר, שהחזיק בקושי חצי שנה. במחיר שהוא עלה הייתי מצפה שיחזיק שנה לפחות...
מעתה אני רוכשת 3 בשנקל  :(

אכן תמונות קשות

 אילו היו סרטי אימה לתיקים, ככה זה היה נראה.

9 תגובות:

  1. אכן מזעזע.. כמה הוא עלה לך בכלל?

    גם אני קניתי תיק, זול, בשנקל.. והוא נפרם לי תוך פחות מחצי שבוע! ציפיתי ממנו להחזיק חודש -_-
    אחותי קנתה תיק בזארה ב600 ומשהו שקל.. החזיק לה 3 חודשים והרצועה נקרעה.

    בכלל, הגעתי למסקנה לפני חודש שחסר תיקים (בודדים בודדים) שמחזיקים מעמד מספיק זמן, פשוט כמעט בלתי אפשרי להשיג כאלה! היה לי אחד כזה שקניתי יד שניה (!!) הוא מעור, והוא משרת אותי כבר שנתיים (בין תיק לתיק שנקרעים אני הולכת איתו עד לתיק חדש) ויש לו רק בעיה אחת קטנה שאפשר לפתור.. והוא מתחיל לאבד צבע, זהו!

    לא מכירה מקום אחד שאפשר לקנות ממנו תיק שיחזיק מעמד מספיק זמן בלי לקנות 30 תיקים בשנה..

    השבמחק
  2. אה- יש רק דבר אחד טוב בכל התיקים ההרוסים האלה.. כשאת באה לזרוק אותם את מפשפשת בו ופתאום מתחת לבטנה את מוצאת עשרות שקלים D:

    השבמחק
  3. תכלס פאלינה עכשיו פיניתי מהתיק איזה 20 ש"ח במטבעות קטנים, הא!
    הוא עלה בערך 260, שזה לא הרבה בשביל תיק של מעצב אבל זה כן הרבה לתיק בכללי
    והתיק הקודם שמזחיק לי המון זמן הוא בכלל מH&M, לא זוכרת כמה הוא עלה... הוא קצת התכער אבל הוא עושה עבודה מצויינת

    השבמחק
  4. אני מצאתי איך לדאוג לעצמי בעניין הזה (בעיקר בגלל שיש לי טעם ספציפי בתיקים).נכנסתי לתחום התפירה, ואחרי תהיה וניסיון - תפרתי לי בדיוק את התיק שרציתי. הוא החזיק לי יותר משנה, בשימוש כמעט יום-יומי, וכשראיתי שהוא מתחיל להיראות דהוי, תפרתי לי אחד חדש :) חבל שאי אפשר לשתף םה תמונות.

    השבמחק
  5. אני יכולה לעשות את זה גם, אבל מעדיפה לקנות תיק
    ולהשאיר את העיסוק בתפירה לבגדים

    השבמחק
  6. פעם רביעית גלידה (לושה פוסטים נמחקו לי, כל אחד מסיבה מטומטמת אחרת- גבר מה לעשות)

    וכן- אני גבר ולא צריך תיקי יד P:
    ובנימה פחות derp זה פועל יוצא של תרבות הצריכה המודרנית.
    פעם דברים היו נעשים בשביל להחזירק שנים- ביחוד בגדים ופריטי עור/בד אחרים.
    יש לי שלושה מעילים של אבא שלי- כולם מבוגרים ממני בהרבה שנים, שעדיין במצב מצויין. יש לי אפילו מעיל עור שלי שמחזיק כבר חמש שנים בלי בעיות- הבחברה שלו Wilsons leather שהיתה קיימת מתחילת המאה (חברה אחת מ1940, השניה מ1899(!)) ופשטה את הרגל ב2008 ככול הנראה בגלל התחרות של יצור זול.

    המעילים מאבא הם מעיל גשם של London fog שיוסדה ב1923 ו שני מעילי עור בתפירה- עור חום ארוך ומעיל חורף מפרווה ועור אייל צפוני בתפירת אינוויטים. כל אלו מחזיקים כבר עשרות שנים.
    מצד שני אחותי תקנה כל חורף מעיל כי שלה פשוט מתפורר אחרי חצי שנה.- ביחוד כל הדמוי עור הזה. מעיל הצבר של H&O שקניתי לפני חמש שנים מפתיע בעמידותו. אני לא רגיל שדברים משם מחזיקים כל כך הרבה זמן.

    בקיצור- השתמשו בעור איכותי (עבה וגמי, לא דק ורך או עבה ויבש) בד עמיד בתפירה טובה, והכל יהיה בסדר. אני מאוד אוהב שהדברים האלו מתבטאים קצת בגל העולה של סטימפאנק, שמוקיר את האומנות של היצירה האומן- artisan.

    וזהו

    השבמחק
  7. בתעשייה המהירה של ימינו צריך לדעת מנסיון איזה חומרים משמשים אותך הכי טוב
    מנסיוני חומרים פלאסטיים בתיקים נקרעים מאוד מהר ואי אפשר לתפור אותם ממש בחזרה p:

    מבחינה עיצובית סטימפאנק היום הוא יופי של מחווה לדברים ישניםף באופן חלקי.
     מבחינת מעשית, זה תלוי בחומרים ובאופן ההכנה, לא תמיד יוצא טוב.

    השבמחק
  8. חחחח תאמת שיש עוד משהו מבאס בתיקים האלה של לאסטר!
    היום תראי אותן על כל אחת ברחוב!! אותי אישית דברים כאלה מבאסים! חח
    אבל חוץ מזה אני יכולה להעיד שקניתי תיק באלף חמש מאות של מרק ג'קובס והוא איכותי ביותרר ומחזיק מעמד.. אז מידי פעם שווה להשקיע (:

    השבמחק
  9. גם תיק אחד שלי שאני אוהבת במיוחד מתחיל להתפרק מבפנים וכל מיני חפצים נופלים לתוך החורים שלו עד שאני צריכה לדוג אותם >:
    קורה לתיקים הכי טובים... RIP.

    השבמחק