יום שני, 8 בנובמבר 2010

חתולים שובבים

חתולים הם יצור גאוני ששולט בעולם בכפה רמה. אממה, לפעמים הם עושים צרות, נראה לי שזה בשביל שלא נחשוד בהם, מנוולים חמודים

עלילות פאפי
למדתי לישון עם דלת פתוחה בשביל הפרינססה, בדרך כלל אני מתעלמת מרעשי הריצות שלה בחדר היא היא יודעת מה אסור לה aka לעלות על השולחן למשל. לא תמיד היא מחליטה לציית לחוקים p:
לפנות בוקר אחד, אני זרוקה במיטה, החתולה יוצאת ונכנסת מהחדר עם משחק חדש ומרשרש, ציפור קטנה ומסכנה שנקלעה לבין שיניה. כוסאומו, הרגשתי עוד צורך להתעורר ב5 בבוקר כדי לנסות לחלץ את הציפור! וזה לא היה פשוט לבנאדם שקם משנתו, החתולה כל כך נהנתה מהצעצוע החדר שלה, עד שבצעד נואש פניתי לנשק החזק מכל- עט לייזר. תודות לנקודה האדומה הצלחתי להשאיר את הציפור הפצועה במרפסת ולסגור את החתולה בבית, כשזו עוד בוכה לי... חזרתי לישון, מיותר לציין שקמתי בשעת צהריים ומצאתי את הציפור שחוטה לחלוטין מחוץ לדלת חדרי....  ואת כככללל הנוצות שלה בחדר האמבטיה
זה המקרה הרצח הכי גרוע שהיה עד עכשיו, בדרך כלל היא מוצאת אלוהים יודע איפה כלמיני פרפרי ענק מטורפים עם עיניים אדומות והורגת אותם להנאתה. ממש כיף חיים...


בנוסף כל פעם שאני פורסת בד לצורך הוצאת גזרה, היא נוטה לחשוב שאני פורסת לה שטיח אדום ותכריז השתלטות על הבד x_x

לאחרונה היא אכלה שרוך. על זה כבר אין לי מילים...




הרפתקאות פרנצ'י
לפני הרבה שנים כשהחתול הבוגר שלי היה בבית כל הזמן (הוא הוריד את עצמו לדרגת אורח מאז שהחתולה הגיעה לפני שנתיים)
היה לו הרגל שאם הוא רוצה לאכול הוא לא יכול לבד, הוא חייב שאני אגרד לו את הגב התחתון, ולא הייתה לי בעיה עם זה.
באותה תקופה הייתה לאקס ולי שגרה שיום שבת ישנים אצלי וקמים ממש ממש מאוחר... שבת אחת הוא נסע לצפון ולא רק התבאסתי שנאלצתי לבלות את השבת לבד, גם הקירצוץ יילל ב7 בבוקר כדי שאגרד לו. ניסיתי להתעלם, אבל הוא לא מבין רמזים, בסוף קמתי והתחלתי במלאכה, הוא מרים את התחת שלו לכיוון שלי ו-      מפליץ בערך 10 שניות, עם רעש של חצוצרה, הוא פתח עלי עיניים ענקיות והלך משם, שאחנק ):


פאפי מדגימה פיגור שכלי קל
איך אפשר לכעוס על דבר כזה?...

4 תגובות:

  1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כולכך מזכיר את החתול של חבר שלי הוא תפס איזה 5 פעמים יונים והתחיל לאכול וכול הבית שלו היה בנוצות ובדם החתול פשוט שיחק את היונה בסוף שיחררנו אותה אבל היא היתה במצב דיי קשה ויכול להיות שחתולים אחרים תפסו אותה :/ מסכנה ~ חבר שלי גם לא מבין איך אפשר לכעוס על דבר כזה חמוד אבל אני רואה בחתולים סוג של שטן קטן יש להם יציאות חמודות אבל רוב הזמן הם פשוט מפריעים הורסים דברים קורעים דברים וחיים על חשבוננו בלי לתת תרומה כמעט התרומה היחדיה שלהם זה שהם חמודים ולפעמים נותנים לנו לגעת בהם XDD עם כול הכבוד אני מעדיפה איזה זוחל נחמד אם לא אולי ציפור או כלבים אני גידלתי כלב אצל אמא שלי והם פשוט מקסימים חמודים עם לב טוב ואוהבים מאוד ואני יודעת שהם גם לא מלאכים אבל אני יכולה להבין מצב כזה כשהכלב גור והוא הרס לי איזה בגד שהיה זרוק על הרצפה ואמרתי אני לא יתעצבן לא נורא הוא גור וזה באמת השתלם ! ואחרי זה הוא נבח בלילה והבריח ילדים שניסו להכנס לבית מהכניסה השניה [אצל אמא שלי יש 2 חצרים ב2 הצדדים ויש המון מקרים של ערסים וילדים שנכנסים לגינות ופשוט מתנחלים ומעשנים שם סמים]
    או כשאת מרגישה רע הוא יושב לידך ושם את הראש ומרגיש בדיוק מה שאת מרגישה ~ שמעתי על סוג חתולים כזה שהם כמו כלבים והם ממש חמודים וטובים אמן ואני ימצא כזה יום אחד D: בכול מקרה שווה להחזיר חייה רק בשביל שהיא תשמח כשאת חוזרת לבית או תוציא אותך משעמום אם זאת חייה סנובית מדי לדעתי צריך לחנך ואפשר לחנך חתול ! יש אישה שחינכה את החתולים שלה לאכול עם מזלג וכף ליד שולחן ואפילו ללכת לשירותים ולהוריד מים ~.~ הכול תלוי באופי גם :D חפרתי

    השבמחק
  2. ווואווו התאהבתי בשרשרת התמנון!

    השבמחק
  3. קימוטה, שיהיה לך ברור שאלה רק הסיפורים הקיצוניים, רוב הזמן היא בובה שוכבת על הגב ונוחרת 3>
    עם כל הכבוד, כל אחד וסוג החיה שמתאימה לו כמובן... אני מאמינה בחינוך טוב של חתול מגיל קטן אם אפשר, זה בדרך כלל יוצא הכי טוב, החתולה שלי מראה לי המון האהבה יחסית ל"יצור לא נאנמן" עלק (;
    למה צריך לחנך חתול להשתמש בסכו"ם אם אפשר ללמד אותו לנשק על הפה למשל D:
    קצת קשה לי עם כלבים...


    מיכל, היא אכן אחלה שרשרת :)

    השבמחק
  4. אני משוגעת על החתול שלי, אבל הוא רוצח קטן ושפל (בעיקר עכברים וחולדות, אבל כבר קרה שנשחטה לו איזו יונה מסוממת). למרבה המזל הוא לא משחק עם הטרף שלו, פשוט משאיר אותו בפתח הבית כמנחה - שנראה כולנו איזה ציד נפלא הוא.

    השבמחק