יום שני, 11 באוקטובר 2010

אין לי כוח

חטפתי את אותה מחלה מעיקה שהייתה לי במטאל קאמפ, בטח נדבקתי מאיזה בנאדם נחות

יום שבת הלכתי עם אחי הפיקטיבי וזוגתו הטריה לבילוי של ישראלים וואחשים במרכז האאוטלט של עזריאלי בהרצליה, כדי לפשפש במיני סחבות ועודפי ייצור
למי זה טוב? לבעלי מידות הקטנטנות והגדולות. אם אתם מידה מינוס xxs, או 44 ומעלה, תמצאו כאן שפע של בגדים. אם אתן באמצע כמוני, אז באמת בהצלחה, כבר עדיף לחפש את אפי :)
מה קונים בכל זאת? לא חסר איפה לנבור. חנות שהרשימה אותי לטובה הייתה no name, המחירים ירדו בה באופן הכי משמעותי ונשאר הרבה בייסיק בלי פגמים נראים לעין, מה רע? 
ומי עוד? בעלי קיבה חזקה, וחוש הומור בריא. הבגדים שמגיעים לחנויות העודפים הם בדרך כלל הילד המפגר והדחוי של הקולקציות שהיו. הגענו למצב שבמקום למצוא מציאות בעיקר שיעשענו את עצמינו, i'm 12 years old and what is this? למה מישהו ייצור שמלת פאייטים נוראה כל כך, צריך לתת לפושעים עונש ללכת עם כזו בכיכר העיר, וכ'ו וכ'ו

בעיית המידות הטרידה אותי בעיקר במנגו, חשקה נפשי בחצאית ראפלס למראה שכבות שמזכיר אופנת רחוב קוריאנית מתוקה

תמונה להמחשה בחסות polyvore

המידות היחידות שנשארו ממנה היו 34-36 :(
משהו כמו ממחטה שבקושי נסגרת לי על החלק הכי צר בטליה, חבל. 

ןמה פתאום שנצא ממרכז אאוטלט בלי לקנות משהו? זה קצת כמו ללכת לזונה בלי לגמור. באמת, מה הפואנטה?...

רכישות שביצעתי  בno name
כל כך נחמד שבייסיק מתעצלים לצלם כי אפשר למצוא בpolyvore

פעם הבאה נקנה בקניון של פתעח תיקוועההה עם יחיאל ועם השייטןןןןן

7 תגובות:

  1. וואו העיצוב של הבלוג שלך ממש מגניב! תתחדשי על הדברים והכתיבה משעשעת, למועדפים את עוברת :)

    השבמחק
  2. אני לא יודעת עד כמה אני איתך בfashion אבל metal and cats אלו בין אבני היסוד האיתנות ביותר של הקיום שלי, כך ש: יאי!

    השבמחק
  3. אווו אני אוהבת איך את מתלבשת!

    השבמחק
  4. היי מורן, תודה D:

    קוטי, נקביות-על זו תכונה שהסביבה פשוט נאצלת להתמודד איתה, יש כאלה שמתמודדים עם זה בסבבה, יש כאלה שיכולים לקפוץ לי :)

    firefly, ייתכן שאני מכירה אותך מאפשהו?

    השבמחק
  5. אני לא יודעת אם כבר כתבתי את התגובה הזאת ופשוט שכחתי, או שהיא לא התקבלה ולא שמתי לב...
    אבל גם אני הייתי במטאלקאמפ השנה, ותמיד נחמד להתקל בעוד אנשים שהיו שם (:

    השבמחק
  6. עוד לא כתבת :>
    איך זה שלא יצא לי להתקל בך? זה פסטיבאל ממש קטן וחמוד

    השבמחק
  7. חחח את צודקת לגבי האאוטלט הזה! אין שם מציאות לבעלי מידות ממוצעות..

    השבמחק